جهت استعلام از قیمت ها تماس بگیرید.

شنبه 06 مرداد 1403

ناحیه ی کاربری

پایه فنس چیست؟ قیمت انواع پایه فنس

تصویر پایه فنس

پایه فنس چیست؟

پایه فنس که با نام پایه حصار نیز شناخته میشود را میتوایند برای حصارکشی و نصب توری حصاری با فنس استفاده کنید .این پایه فنس را در انواع نبشی، پروفایل، قوطی و لوله در بازار به فروش میرسد.
از پرکاربردترین پایه فنس میتوانیم جنس گالوانیزه که و به صورت تک شاخ و یا جفت شاخ می باشد. پایه فنس گالوانیزه استحکام و مقاومت بالایی داشته وهم‌چنین قیمت مناسب‌تری دارد، از این رو در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت پایه فنس یا پایه حصار نسبت به جنس، تک شاخ یا جفت شاخ بودن، ضخامت و قطر تعیین می‌شود.
در ادامه با کاربرد پایه فنس و فیمت این محصول در بازار صحبت میکنیم پس در ادامه همراه آهن امن باشید.

انواع پایه توری حصاری

پایه توری حصاری مدل های متنوع دیگری نیز دارد:

  • لوله های داربستی (لوله سیاه رنگ شده)
  • لوله گالوانیزه گرم و سرد
  • فلزات ۲ اینچ صنعتی
  • پروفیل یا قوطی
  • نبشی

انواع پایه‌ گالوانیزه بر اساس تولید

انواع پایه فنس‌ گالوانیزه عبارت‌ اند از:

  • گالوانیزه گرم
  • گالوانیزه سرد

 انواع پایه‌ گالوانیزه بر اساس وزن

همچنین از نظر وزنی شامل موارد زیر است:

  • سبک
  • متوسط
  • سنگین

مشخصات فنی پایه فنس

  • جنس: گالوانیزه، فولاد رنگ شده
  • قطر خارجي: ¼ 1 الی ½ 2 اینچ
  • ضخامت: 2 الی 4 میلی‌متر
  • ارتفاع پايه: 1.5، 2، 2.5، 3 متر

پایه حصارهای تولیدی شرکت معمولا از جنس مرغوب‌ترین لوله‌های فلزی تولید می‌گردند. این محصول قابل تولید از پروفیل و نبشی هم به صورت آهن سیاه و هم گالوانیزه می‌باشد. که پروفیل از جمله پرکاربردترین های این محصول در صنعت می باشد .

پایه فنس چگونه تولید می شود؟

برای تولید پایه فنس ابتدا باید نوع لوله و ارتفاع آن، و سرصاف یا سرخم بودن پایه مورد‌نیاز مشخص گردد. سپس برش دادن لوله به ارتفاع مد‌نظر، و بعد جوش دادن گپ و شاخک آهنی جهت ثابت ماندن پایه به داخل زمین نیز باید مشخص شود.
بعد از انجام مراحل گفته شده نوبت به روکش‌کاری پایه فنس می‌رسد. برای انجام روکش‌کاری ابتدا باید پایه آهنی را به‌طور کامل از هر نوع آلودگی و یا چربی، پاک کرد. در مرحله بعدی زنگ زدایی پایه فنس انجام میشود. حال بعد از انجام پاک سازی و زنگ زدایی، لوله‌ها به طور کامل در مواد فلاکس قرار داده می‌شوند.
برای جذب بهتر و کامل‌تر “فلز روی” این مراحل صورت می‌گیرند. بعد از اتمام این مراحل، میله‌ها جهت خشک شدن به کوره در دمای 120 درجه سانتی‌گراد فرستاده می‌شوند. بعد از خارج کردن میله‌ها از کوره باید آن‌ها را در یک وان پر از روی مذاب قرار داد. این مرحله 60 ثانیه طول می‌کشد تا روی به طور کامل جذب میله‌ها گردد. ناگفته نماند که میله‌ها نباید بیش‌تر از 60 ثانیه در وان بمانند زیرا دمای وان بالای 400 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. پس از طی این مراحل فلز‌های گفته شده، طی مرحله‌ای با استفاده از دمش بخار آب‌و‌هوا به صورت کامل جدا می‌شوند و سپس میله‌ها به درون استخری از آب هدایت می‌شوند.

نحوه تولید پایه گالوانیزه به صورت خلاصه:
1. تمیز کردن و زنگ زدایی
2. فلاکسی کردن
3. خشک کردن
4. غوطه ور سازی در «روی»
5. پاک سازی و سرد کردن

کاربرد پایه فنس یا حصار چیست؟

پایه حصار، در مواردی هم‌چون کشیدن حصار دور مکان‌هایی که در حال ساخت‌و‌ساز هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه‌هایی که جهت حصار کشی به کار برده می‌شوند از مقاومت بالایی برخوردار هستند. پایه فنس را به راحتی می‌توان در سایز‌های گوناگون تهیه کرد. یکی از کاربرد های استفاده از پایه‌فنس و توری حصاری که امروزه بسیار حائز اهمیت می‌باشد، برقراری امنیت در مکان‌های شخصی و جلوگیری از دسترسی دیگر اشخاص به ملک خصوصی می‌باشد. زمین‌هایی مانند: باغ‌ها، مزارع، کارگاه‌ها و… از جمله مواردی هستند که پایه حصار به همراه توری حصاری کاربرد فراوانی در ایجاد امنیت و حفاظت آن‌ها دارند. از دیگر کاربرد های تیرحصار می‌توان به محوطه‌سازی در نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، پروژه‌های ساختمانی و… اشاره کرد.

مزایای پایه فنس

معمولا مهم‌ترین مزایا و ویژگی این محصول، مقاومت بسیار بالای آن در برابر شرایط بد آب‌و‌هوایی است. از آن‌جایی که این محصول از ترکیب آهن، روی و… ساخته شده است؛ مقاومت بسیار بالایی داشته و در عین حال منعطف و تا حدودی شکل پذیر است. از دیگر مزایای این محصول مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی و زنگ زدگی به دلیل عملیات گالوانیزاسیون بر روی آن می باشد.

کاربرد های پایه فنس نوع گالوانیزه

کاربرد پایه فنس از نوع مفتول گالوانیزه برای یازه فلزی، گلخانه، تصفیه خانه‌ ها، دکل برق و دکل‌ های مخابراتی به وفور استفاده می‌ شود.

پایه فنس گالوانیزه چه مزیتی دارد؟

خاصیت خوب ستون فنس گالوانیزه این است که به دلیل روکش گالوانیزه که بر روی سطح خود دارند در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند و می‌ توانند مدت زمان زیادی دوام داشته باشند. چون ستون توری حصاری گالوانیزه ضد زنگ است، در صنایع استفاده‌ های مفیدی می‌ شود.

قیمت فروش پایه فنس

قیمت پایه فنس بر اساس نوع آن متفاوت است. همان‌طور که گفتیم، پایه حصار در انواع نبشی، پروفیل قوطی و لوله برای خرید موجود است که نوع لوله آن پر‌فروش ترین و پر‌کاربرد‌ترین نوع پایه فنس است.
قیمت پایه حصار لوله گالوانیزه به جنس آن و مشخصات فنی آن وابسته است. در انواع پایه فنس‌های موجود در شهر مفتول قیمت پایه فنس گالوانیزه از پایه حصار سیاه رنگ شده بیشتر است.
مشخصات فنی پایه حصار لوله گالوانیزه شامل ضخامت، قطر لوله و تک شاخ یا دو شاخ بودن آن است. هر چه ضخامت لوله و قطر خارجی آن بزرگ‌تر باشد قیمت پایه حصار بیش‌تر می‌شود. هم‌چنین قیمت پایه حصار لوله گالوانیزه دو شاخ بیشتر از تک شاخ است.

خرید و فروش پایه فنس در بازار 

جهت خرید پایه حصار، ابتدا باید تعداد پایه‌ها و توری مورد نیاز را تعیین کرد. سپس جنس و ارتفاع آن را با توجه به شرایط مکانی مورد استفاده و جغرافیای محل انتخاب نمود. پایه فنس را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت از آهن امن تهیه نمایید. جهت خرید پایه فنس ، با شماره ی 02155449070 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی : پایه فنس
مقالات مرتبط
پایه فنس چیست؟ قیمت انواع پایه فنس
پایه فنس چیست؟ قیمت انواع پایه فنس

پایه فنس که با نام پایه حصار شناخته میشود برای تولید پایه فنس ابتدا باید نوع لوله و ارتفاع...

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

کلیه حقوق سایت آهن امن متعلق به شرکت رادمان جاده ابریشم میباشد.